Telefoon Telefonisch bestellen? 050-5793213


Hoe registreer ik een account?

Drukt u alstublieft op de knop “Account aanmaken” in de rechter bovenhoek. U dient uw gegevens in te voeren in het formulier. Uw gegevens zullen vertrouwelijk behandeld worden. Als particulier kunt u de velden die niet relevant voor u zijn leeg laten. Bedrijven dienen het kamer van koophandel nummer en BTW nummer in te voeren. Als u alle velden juist heeft ingevoerd kunt u op de knop "verder" drukken. Uw account is aangemaakt. In de welkomstmail die naar uw e-mail adres is verstuurd treft u uw inloggegevens aan. Bewaar deze gegevens op een veilige plek.

Hoe kan ik online een product bestellen?

Om een product online te bestellen opent u onze website in uw browser. U kunt vervolgens door onze product catalogus bladeren en de door u gewenste producten in uw winkelwagen plaatsen. Als u nog meer producten aan uw winkelwagen wil toevoegen drukt u op “Ga verder met winkelen”. Zodra u alle goederen in uw winkelwagen heeft geplaatst die u nodig heeft drukt u op de knop “Ga door naar afrekenen”.

Om af te kunnen rekenen dient u ingelogd te zijn. Indien u nog niet ingelogd bent meld u zich eerst aan. Zodra u ingelogd bent kunt u in 5 stappen uw bestelling afronden.



De eerste stap is het invullen van het factuur adres. Wanneer u eerder online bij ons besteld heeft staat uw adres in het adresboek. Wanneer u een ander adres wenst te gebruiken kiest u de optie “Nieuw adres” in het dropdown menu. Indien u voor deze optie kiest zult u het nieuwe adres moeten invoeren in het formulier dat verschijnt. Tot slot zult u moeten aangeven of het factuur adres overeenkomt met het verzend adres. vervolgens drukt u op "Ga verder". Indien u heeft gekozen om uw bestelling naar een ander adres te laten versturen kunt u het verzend adres op dezelfde wijze als het factuuradres invoeren. Als het verzendadres overeenkomt met het factuur adres wordt deze stap overgeslagen. U doorloopt informatie over de verzendmethode en de daarbij behorende kosten. Druk op "Ga verder"

U kunt nu uw betaalmethode selecteren. Indien u met Ideal betaald en voor 16:00 besteld, heeft u uw bestelling morgen in huis. U kunt ook kiezen voor vooruitbetalen of de optie onder rembours. Bij een rembourszending worden extra kosten in rekening gebracht. Selecteer uw betaalmethode en druk op "Ga verder".

Vervolgens ziet u een overzicht van uw bestelling. In de linker kolom ziet u de informatie die u zojuist heeft ingevoerd. U kunt deze informatie even controleren. Tevens ziet u een overzicht van uw bestelling. Als alle gegevens kloppen dient u onze algemene voorwaarden te accepteren. Druk op “Plaats bestelling” om uw bestelling definitief te maken. U wordt indien u voor Ideal betaling heeft gekozen doorverwezen naar de Ideal betaal pagina. Zodra u deze succesvol heeft afgerond is uw bestelling definitief. Zodra uw bestelling wordt verzonden krijgt u een track en trace nummer. Hiermee kunt u uw bestelling volgen.

Ik zoek een product maar ik kan het niet vinden?

Het zoeken naar een product is vele malen eenvoudiger geworden. Het zoekveld geeft u gerichte resultaten. U kunt ook aan de hand van een categorie producten zoeken. Op basis van uw wensen (linker kolom) kunt u de productselectie verfijnen.

Het product aanbod op onze website proberen wij zo actueel mogelijk te houden. Neem contact met ons op wanneer u een product wilt bestellen maar deze online niet kan vinden. Het is mogelijk dat het betreffende product niet is geüpdate. Wij informeren u graag.

Ik kan niet inloggen met mijn gebruikers account, hoe komt dat?

Astrasat heeft sinds Februari 2012 een nieuwe website. Alle bestaande gebruikers zijn overgezet naar de nieuwe website. In plaats van een gebruikersnaam dient u nu uw e-mail adres te gebruiken als gebruikersnaam. Mocht dit onverwacht niet lukken dan kunt u uw gegevens opvragen door op “wachtwoord vergeten” te drukken. Indien dit geen oplossing biedt kunt u contact opnemen. Wij helpen u graag.

Waar vind ik firmware, handleidingen, brochures en overige downloads voor mijn product?

Op onze website zijn downloads te vinden. Zo vindt u de laatste firmware, handleidingen en brochures online. Op onze service en ondersteuning pagina kunt u in 3 stappen het product selecteren waarvan u een download zoekt. Kunt u het niet vinden laat het ons weten. Wij zullen de betreffende download zo snel mogelijk updaten.

De concurrent biedt het product goedkoper aan. Kunt u mij het product leveren tegen dezelfde prijs?

Nieuw op onze website is het invullen van een wensprijs. Heeft u ergens anders een betere prijs gezien? Of wilt u grote aantallen afnemen? Laat het ons weten via de wensprijs optie. Wij zullen contact met u opnemen om te kijken wat we voor u kunnen betekenen.

Is er een overzicht van de door mij geplaatste bestellingen?

In uw order overzicht kunt u alle orders die door u geplaatst zijn terugvinden. U kunt in uw order overzicht de bestel status van uw bestelling volgen en vorige orders inzien.


Waar vind ik dealerprijzen?

Om dealer prijzen te kunnen zien dient u te beschikken over een dealer account en ingelogd te zijn. Voor meer informatie over dealerschap bezoekt u onze dealer pagina. Wanneer u bent ingelogd zijn de prijzen op twee manieren op te vragen. U kunt een prijslijst laden van alle producten in onze online webshop. Het laden van de prijslijst kan een moment duren. De consumenten prijs (inclusief BTW) wordt standaard weergegeven bij de producten. Om op een product pagina de betreffende dealer prijzen (Exclusief BTW) te kunnen zien dient u het betreffende product te configureren alvorens de dealer prijzen worden weergegeven.