We gebruiken cookies om je ervaring te verbeteren. Om aan de nieuwe e-Privacy richtlijn te voldoen, vragen we je om toestemming om cookies te plaatsen. Learn more.
Status van uw reparatie
Wanneer uw product door ons in ontvangst is genomen dan zal deze door onze technische dienst in het reparatiesysteem worden aangemeld. Vervolgens ontvangt u van ons een statusupdate betreffende de afhandeling van uw product.
U kunt de status van uw reparatie ook altijd inzien binnen uw account via mijn reparaties.
In de onderstaande tabel ziet u de momenten wanneer wij contact met u opnemen.
Status |
Werkzaamheden Astrasat |
Uw reparatie is gemeld |
Het reparatieformulier is met succes verzonden en zal zo snel mogelijk door ons worden behandeld. |
Uw reparatie is ontvangen |
Uw product is bij ons ontvangen door de technische dienst en zal in het reparatiesysteem worden aangemeld. |
Uw product dient te worden opgestuurd |
Uw product is opgestuurd naar de leverancier. |
Uw productreparatie is afgehandeld |
Uw productreparatie is afgehandeld en het product zal naar u terug worden verzonden en/of kan worden afgehaald. |
In afwachting van benodigde onderdelen |
Wij zijn in afwachting van de benodigde onderdelen voor de reparatie van uw product. |
Mijn product valt buiten de garantievoorwaarden
In bepaalde gevallen valt de reparatie helaas niet onder de garantievoorwaarden. In deze gevallen doen wij u een reparatievoorstel waaraan kosten verbonden zijn. Reparaties vallen bijvoorbeeld buiten de garantievoorwaarden wanneer: het product onjuist is geüpdate met software/firmware en deze niet meer functioneert of wanner het product beschadigd is geraakt door onjuist gebruik. Bekijk de volledige garantievoorwaarden van Astrasat.
Mijn product valt buiten de garantietermijn
Voor reparaties buiten de garantietermijn zullen er onderzoekskosten berekend worden van € 35,-. Vervolgens ontvangt u van ons een reparatievoorstel, voordat er aan de reparatie wordt begonnen.