We gebruiken cookies om je ervaring te verbeteren. Om aan de nieuwe e-Privacy richtlijn te voldoen, vragen we je om toestemming om cookies te plaatsen. Learn more.
Klachten
Het is nooit leuk om te horen maar het kan natuurlijk voorkomen dat u niet tevreden bent over uw aankoop, onze service of één van onze andere Astrasat diensten. Wij gaan dit natuurlijk voor u oplossen en proberen dan ook alles in het werk te stellen om uw eventuele klacht zo snel mogelijk en correct op te lossen.
Hoe lossen we dit op?
De meest snelle en eenvoudigste manier is door contact op te nemen met ons Service Center. Wij zijn van maandag tot vrijdag bereikbaar van 09:00 tot 17:30 uur via e-mail, telefoon, Facebook, Twitter en onze Livechat (binnenkort live).
Niet tevreden?
Dan kunt u een brief per post naar onze manager Service Center sturen::
Astrasat B.V.
t.a.v. Manager Service Center
Kopenhagenstraat 2
9723 BB Groningen, Nederland
Binnen 5 werkdagen krijgt u dan een antwoord terug van onze manager Service Center.